fbpx
Locuri de muncă în Germania pentru profesioniști!
 

OFERTE DE MUNCĂ ÎN GERMANIA

Locuri de muncă în Germania
Tandem

Post
Oraș
Salariu
Detalii
La locul de muncă: Germania
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 3500-3700 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Leipzig
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2705-2905 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, aproape de granița cu Austria
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 3000-3200 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Braunschweig
Sisteme de lucru: da
Salariu: 2805-3005 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Zwickau
Sisteme de lucru: da
Salariu: 2905-3105 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Bamberg
Sisteme de lucru: da
Salariu: 2650-2850 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Düsseldorf
Sisteme de lucru: da
Salariu: 3000-3200 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Stuttgart
Sisteme de lucru: da
Salariu: 3000-3200 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Hanovra
Sisteme de lucru: da
Salariu: 3300-3500 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Hamburg
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2900-3100 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Munster
Sisteme de lucru: norma intreaga
Salariu: 3200-3400 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Drezno
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2705-2905 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Uckerland
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2705-2905 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Wurzburg
Sisteme de lucru: da
Salariu: 3200-3400 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Berlin
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2805-3005 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Osnabrück
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2605-2805 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Hanovra
Sisteme de lucru: da
Salariu: 2600-2800 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Stuttgart
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2950-3150 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Kassel
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2705-2905 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Bremen
Sisteme de lucru: 2/1, 3/1
Salariu: 3000-3200 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Bremen
Sisteme de lucru: da
Salariu: 3000-3200 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Hamburg
Sisteme de lucru: da
Salariu: 3000-3200 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Nuremberg
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2650-2850 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Kassel
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2800-3000 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Großbeeren 
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2500-2700 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Siegen
Sisteme de lucru: da
Salariu: 2700-2900 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Münster
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2755-2955 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Freiburg
Sisteme de lucru: da
Salariu: 3005-3205 euro net (în mână)
La locul de muncă: Germania, Bamberg
Sisteme de lucru: nu
Salariu: 2555-2755 euro net (în mână)
Șofer tandem - oferte de muncă în străinătate

Ce este un camion tandem?

Camionul cu axă tip tandem este un solo cu remorcă. Acest set atinge un volum de până la 120 m³. Înălțimea camionului tip tandem este de aproximativ 3m.
Încărcarea este posibilă pe lateral, din spate, de sus – ceea ce permite flexibilitate în metoda de încărcare și descărcare.
Cea mai comună combinație este 7,7 + 7,7.

Specificul muncii pe un set tandem

Munca șoferului de camion pe un set tandem este o provocare unică, combinând abilități de navigare, manevrare precisă și o cunoaștere profundă a regulilor de circulație. Setul tandem, adesea numit și B-Double, constă dintr-un cap tractor și două remorci, dintre care una este direct atașată la tractor, iar cealaltă la prima remorcă. Această configurație oferă o capacitate mai mare de încărcare, dar în același timp necesită de la șofer mai multe abilități și experiență.

Cât câștigă un șofer pe un camion tip tandem

Salariile medii în Germania pentru un set tandem sunt de la 2500 la 3200 de euro net. Datorită salariilor ridicate, acesta este adesea un set ales.

Predispozițiile pentru operarea unui set tandem

Un șofer CE tandem trebuie să fie nu numai rezistent fizic, dar și mental. Orele lungi petrecute la volan, adesea în condiții meteorologice și de drum dificile, necesită concentrare și răbdare. În plus, manevrarea unui astfel de set mare necesită nu numai precizie, dar și o cunoaștere excelentă a regulilor de circulație și a limitărilor infrastructurale, cum ar fi înălțimea podurilor sau greutatea admisă pe diferite segmente de drum.

Tandem – un set care nu permite neglijența șoferului

Siguranța este un aspect cheie al muncii șoferului tandem. Aceasta necesită nu numai precauție pe drum, ci și verificarea atentă a stării tehnice a vehiculului înainte de fiecare plecare. Setul tandem, datorită dimensiunilor și greutății sale, este deosebit de susceptibil la diferite tipuri de defecțiuni, care pot reprezenta un pericol nu numai pentru șofer, ci și pentru alți participanți la trafic.

Abilități de comunicare în munca șoferului

Șoferul setului tandem trebuie, de asemenea, să dea dovadă de abilități de comunicare. Colaborarea cu echipe logistice, planificarea traseelor și termenelor de livrare, precum și contactul cu clienții sunt elemente indispensabile ale acestei munci. Prin urmare, șoferul trebuie să fie nu numai priceput în conducerea vehiculului, dar și să poată comunica eficient în diferite situații.
Munca șoferului de camion pe un set tandem este o profesie care necesită o gamă largă de abilități și cunoștințe. De la manevrare precisă, la cunoașterea regulilor de circulație, până la abilități de comunicare – fiecare aspect al acestei munci este esențial pentru transportul sigur și eficient al mărfurilor. Șoferii tandem sunt jucători inestimabili în lanțul de aprovizionare, iar munca lor este esențială pentru funcționarea eficientă a multor industrii.